Sklep meblowy online. Nowoczesne meble do domu i mieszkania - sfmeble.pl

Ważna informacja

Z powodu złożoności procesu połączenia firm SFmeble i meble.pl, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów może być tymczasowo opóźniona. Obecnie pracujemy nad integracją systemów i procesów operacyjnych, co jest niezbędne do zapewnienia najwyższej jakości obsługi w przyszłości. Rozumiemy, że te opóźnienia mogą być uciążliwe, dlatego chcemy zapewnić, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby minimalizować wpływ tych zmian na naszych klientów. Informujemy, że w ciągu najbliższych 14 dni wszystkie niezbędne procesy zostaną zakończone, a wszystkie zgłoszenia klientów dotyczące zwrotów lub reklamacji zostaną w pełni zrealizowane. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość w tym trudnym okresie przejściowym.

PROCEDURA REKLAMACJi SFMEBLE ONLINE

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz sprzedana nie jest zgodna z umową lub posiada wadę prawną (rękojmia) na zasadzie art. 43a i następnych Ustawy o Prawach Konsumenta (Ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) oraz na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).

Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu dwóch lat od zakupu towaru, a roszczenie o usunięcie niezgodności towaru z umową lub wymianę rzeczy sprzedanej na rzecz zgodną z umową przedawnia się z upływem sześciu, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest konsument w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, prosimy kierować na adres mailowy reklamacje@meble.pl lub listownie na adres: Dział Reklamacji Meble.pl S.A. Ul. Langiewicza 33 35-021 Rzeszów, wraz z załączonym protokołem reklamacyjnym.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres (pocztowy lub poczty elektronicznej – w zależności od sposobu złożenia reklamacji) lub w inny podany przez Klienta sposób. Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.

Sprzedawca pokrywa koszty odbioru reklamowanego towaru. Sposób pokrycia kosztu dostawy odbywa się każdorazowo w porozumieniu z klientem i jest zależny od rodzaju reklamowanej rzeczy (np. etykieta zwrotna, wysyłka kurierska lub odbiór kurierem). W przypadku samodzielnej wysyłki towaru przez klienta, przesyłkę należy kierować na adres: Meble.pl S.A. Gromadzka 54, 30-719 Kraków. Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W celu odesłania towaru należy go rozmontować (dotyczy produktów, które podlegają samodzielnemu montażowi), spakować w sposób zabezpieczający przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Na przesyłce należy nakleić pomarańczową naklejkę z napisem REKLAMACJA i wpisać nr zamówienia.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na towar zgodny z umową, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego.

Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z nieprawidłowego lub nadmiernego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Ponadto z powodu prezentowania elektronicznego kolory i faktury eksponowane na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od wartości rzeczywistych. Dokładamy jednak wszelkich starań by zdjęcia i opisy na stronie bardzo precyzyjnie oddawały wygląd towaru. Należy jednak pamiętać, że indywidualne ustawienia monitora wpływają na sposób postrzegania towaru. Tego rodzaju wady nie stanowią podstawy zgłoszenia reklamacyjnego. 

pic
pic
pic

JAK DŁUGO TRWA ROZPATRYWANIE REKLAMACJI?

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres (pocztowy lub poczty elektronicznej – w zależności od sposobu złożenia reklamacji) lub w inny podany przez Klienta sposób. Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.


Sprzedawca pokrywa koszty odbioru reklamowanego towaru. Sposób pokrycia kosztu dostawy odbywa się każdorazowo w porozumieniu z klientem i jest zależny od rodzaju reklamowanej rzeczy (etykieta zwrotna, wysyłka kurierska lub odbiór kurierem). W przypadku samodzielnej wysyłki towaru przez klienta, przesyłkę należy kierować na adres: Meble.pl S.A. Zwrot, Gromadzka 54, 30-719 Kraków . Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W celu odesłania towaru należy go rozmontować (dotyczy produktów, które podlegają samodzielnemu montażowi), spakować w sposób zabezpieczający przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Na przesyłce należy nakleić pomarańczową naklejkę z napisem REKLAMACJA i wpisać nr zamówienia. 


W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na towar zgodny z umową, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego.


Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z nieprawidłowego lub nadmiernego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Ponadto z powodu prezentowania elektronicznego kolory i faktury eksponowane na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od wartości rzeczywistych. Dokładamy jednak wszelkich starań by zdjęcia i opisy na stronie bardzo precyzyjnie oddawały wygląd towaru. Należy jednak pamiętać, że indywidualne ustawienia monitora wpływają na sposób postrzegania towaru. Tego rodzaju wady nie stanowią podstawy zgłoszenia reklamacyjnego. 

REKLAMACJE PRODUKTÓW MARKI SMEG

Prosimy kierować bezpośrednio do serwisu technicznego producenta. Wszystkie informacje znajdziecie Państwo pod adresem: https://smeg-store.pl/serwis

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW

Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: SPRAWDŹ.  Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: poczta@sfmeble.pl 


Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z naszą infolinią lub działem reklamacji co znacznie przyspieszy proces rozpatrzenia Państwa skargi. 


Infolinia: +48 17 283 81 69 

Czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-14:00

Mail: reklamacje@meble.pl


KONTAKT

Jeśli chcą Państwo skontaktować się z Działem Reklamacji, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 17 283 81 69 (Pon-Pt: 10:00-14:00) lub drogą mailową: reklamacje@meble.pl